لوازم یدکی بی وای دی BYD

نمایندگی لوازم یدکی بی وای دی در تهران – قطعات BYD S6 – پارتلر

انواع لوازم یدکی BYD S6 شامل قطعات موتور ، جلو بندی ، تعلیق ، بدنه و آپشن های اضافی خودرو بی وای دی در نمایندگی فروش پارتلر

  • تضمین اصالت کالا
  • ارسال سریع به تمام نقاط کشور
  • امکان تسویه در محل ( تهران )

تماس با پارتلر

جهت تماس آسان برروی شماره ها کلیک نمایید

02136916554

09127206443

تهران – میدان امام خمینی – خیابان اکباتان – کوچه آهنین پلاک 36فروشگاه پارتلر ( سایپا یدک )

گوگل مپ

ارسال سریع به تمام نقاط کشور با باربری ، اتوبوس ، تیپاکس یا سواری بنا به درخواست شما

 درصد رضایت مشتریان بر حسب نظرات ثبت شده

رضایت مشتریان از قیمت0%
رضایت مشتریان از کیفیت0%
رضایت مشتریان از سرعت حمل0%
فروشگاه لوازم یدکی پارتلر

کلیه قطعات BYD S6 شامل چراغ های جلو و عقب ،آینه ها ، دستگیره ، پمپ قفل در ،موتور ، برد و کلید های صندلی برقی ،داشبرد ،لنت ترمز ،بوستر ترمز ،سنسور دور کند ، سنسور دود و اکسیژن ، سنسور میل سوپاپ ، سنسور بنزین ، سنسور روغن ، سنسور آب ، واتر پمپ ، پمپ روغن ، واشر سر سیلندر ، پیستون ،ECU ، برف پاک کن ،دینام ، رادیاتور ، شیلنگ بالا و پایین رادیاتور ، موتور کولر ، فولی ها ،تسمه کولر ،پمپ بنزین ،وایر ها ،قطعات گیربکس و .. بی وای دی s6

پارتلر ، نامی قدیمی و آشنا در تامین قطعات یدکی خودرو

لوازم یدکی بی وای دی byd s6

فیلم معرفی و تست BYD S6

در مورد بی وای دی BYD

BYD، یک خودروساز چینی است که با خودروهای برقی نوآورانه خود موجی در صنعت ایجاد کرده است. این شرکت در سال 1995 تاسیس شد و از آن زمان به یکی از بزرگترین تولید کنندگان باتری های قابل شارژ برای تلفن های همراه و وسایل نقلیه الکتریکی تبدیل شده است.

در ایران بی وای دی S6 که یک خودرو در کلاس شاسی بلند تک دیفرانسیل است ، توسط خودروسازی کارمانیا به بازار ایران عرضه شد. عرضه بی وای دی S6 به بازار جهانی از سال 2011 آغاز شد. دو رقیب اصلی  BYD S6 در بازار ایران، چری تیگو 5 و جک S5 هستند که هر دو نسبت به بی وای دی S6 ابعاد و اندازه کوچکتری  دارند. بی وای دی S6 براساس پلتفرم نسل دوم لکسوس RX توسعه یافته و در ظاهر این دو خودرو نیز شباهت های زیادی یافت. سواری نرم و کابین جادار از عمده مزایای بی وای دی S6 است. ولی شبکه محدود خدمات پس از فروش، موجب شده‌ است این خودرو نتواند جایگاه واقعی خود را در بازار ایران بیابد.

تعهد BYD به پایداری و سازگاری با محیط زیست در تولید خودروهای الکتریکی، اتوبوس ها و کامیون ها مشهود است. آنها حتی یک تجارت پنل خورشیدی را برای ترویج استفاده از انرژی های تجدیدپذیر توسعه داده اند.

یکی از محبوب ترین خودروهای الکتریکی BYD، شاسی بلند BYD Tang است که با یک بار شارژ می تواند تا 500 کیلومتر مسافت طی کند. این شرکت همچنین خطی از اتوبوس های برقی ایجاد کرده است که در شهرهای بزرگ سراسر جهان از جمله لندن، لس آنجلس و سنگاپور به کار گرفته شده است.

BYD علاوه بر تمرکز بر وسایل نقلیه الکتریکی، به ایمنی نیز متعهد است. آنها استانداردهای ایمنی سختگیرانه ای را اجرا کرده اند و جوایز متعددی را برای تلاش های خود در این زمینه دریافت کرده اند.

موفقیت BYD را می توان به تعهد آنها به نوآوری و تعهد آنها به پایداری نسبت داد. همانطور که جهان به سمت انرژی های تجدیدپذیر و وسایل نقلیه الکتریکی حرکت می کند، BYD آماده است تا در این دوره جدید هیجان انگیز حمل و نقل رهبری کند

پارتلر ، قدیمی ترین و اولین مرکز تهیه و توضیع قطعات BYD

4.2 از 5 - (13 نظر )